Alla inlägg den 24 oktober 2017

Av Hanna Boman - 24 oktober 2017 20:42

Och nu ikväll har vi satt igång att sjunga advetssånger & julsånger, fast nu under den här övningen så

blev det "bara" sånger till advent. Men nu är det denna tiden igen, då det ska tragglas o övas till både

första advent & julkonserterna.

Den här gången så ligger "FÖRSTA ADVENT" & "JULKONSERTERNA" veckan efter varandra, 

så nu blir det till att öva sångerna!


Fast så himla mycket behöver man väl inte öva kanske, eftersom det är ju samma sånger som vi 

sjunger från år till år o de sitter ju långt där inne. Sen helt plötsligt så kommer dem fram i minnet

igen när de ska övas igen!



      









#adventssånger #julsånger

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 24 oktober 2017 16:13

Bara för att man inte har sin "jobbar-tisdag" i SecondHand, så kan man ju ändå ta sig dit för att ta en

fikastund ihop med Birgun som jobbar.
Hehe, detta brukar ju vara standard för oss nu!
Eller vad säger du Birgun!?

Men jag tar ju inte mig hem direkt, efter att vi har fikat klart...utan det blir att man träffar en del andra

att snacka med, det är ibland "svårt" att ta sig därifrån. Hehe!


TACK för idag Birgun & alla ni andra som jag

träffade idag!



      







 








 

Hamnade visst en bok i korgen på Rolle, som fick följa med mig hem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards