Alla inlägg den 13 oktober 2018

Av Hanna Boman - 13 oktober 2018 21:31

Jaha, jag hann ju även med ett KYRKKALAS idag med...eller hur var det nu med det nu då egentligen?
Njaej, jag hann liksom inte in till stan igen till den här dagens KYRKKALAS i Pingstkyrkan.
Hehe, men jag hann ju att få vara med på Glassbuffé i alla fall...alltid något!

Och hela Café Ankaret kryllade det av en massa barn ihop med föräldrar också förstås!

Samma eller lika sorters glass idag ihop med såser & strössel & pinnar & kex & minimarshmallows & paraplyer!









 











    













 

Av Hanna Boman - 13 oktober 2018 20:32

Jaha, och idag är det ännu en TEMADAG...som jag väl egentligen inte vet varför

jag ska skriva om, men det är ju trots allt FRIMÄRKETS DAG den här dagen!


Fast hur många idag skickar brev eller kort via "snigelpost"?

För jag gör ju det inte, och har inte gjort på X antal år!


Okej, att man kanske skickar ett och annat GRATTIS-kort till någon!

Men det är inte ofta det heller, hehe!






#frimärketsdag2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 13 oktober 2018 20:18

 






Jahapp, och nu har årets bästa grej avverkats!
Tjohooo, församlingens årsmöte som alltid börjar med kyrklunch från klockan tolv (och jag var där först vid halv ett)
Men jag fick mat i mig utan att behöva stressa, för det var ju soppa...hehe!

Sedan började förhandlingarna från klockan ett i kyrksalen o där satt vi väl till isch strax efter klockan två, för då ajounerades det till PÅVERKANSTORG & efterrätt.
Hoppsan sa ja, jag var inte alls o kollade på de "fyra" olika stationerna för PÅVERKANSTORG...och det kom jag ju på bara sådär huxflux nu!

Efter det sen så var det fortsatta förhandlingar tills mötets slut!

Ja, alltså jag vet inte vad jag ska berätta egentligen...eftersom under ett årsmöte stäms det ju aldrig några stora beslut. Och skulle det vara så, då hade jag ju inte fått tala om det ändå...







   













 
















 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards