Alla inlägg den 29 oktober 2018

Av Hanna Boman - 29 oktober 2018 10:53

~~Ojojoj, tro nu inte att jag har varit på gudstjänst idag...blev bara att jag inte updaterade igår~~
Och JA, jag var på en fantastiskt fin & bra gudstjänst igår!

Där Göran Olsson predikade "På väg genom Bibeln" - "när jag är orolig Psalm 23"!

Vilken bra & innehållsrik predikan, som man nog ville höra mer av!



Psalm 23:



~~~~Herren är min herde, ingenting skall fattas mig. Han för mig i vall på gröna ängar, han låter

mig vila vid lugna vatten. Han ger mig ny kraft och leder mig på rätta väger, sitt namn till ära.

Inte ens i den mörkaste dal fruktar jag något ont, ty du är med mig, din käpp och stav

gör mig trygg. Du dukar ett bord för mig i mina ovänners åsyn, du smörjer mitt huvud med olja

och fyller min bägare till brädden. Din godhet och nåd skall följa mig varje dag i

mitt liv, och Herrens hus skall vara mitt hem

så länge jag lever.~~~~









 

Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sarah Törnqvist

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaffe & muffins

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards