Alla inlägg den 29 december 2019

Av Hanna Boman - 29 december 2019 21:56

Nu den här kvällen så har det varit Mellandagskonsert, årets sista julkonsert...så skrev en på Facebook när hon checkat in!
Wooow, vilken fantastiskt fin & bra konsert det var. Med både vanliga och inte vanliga sånger!

Äsch, det var väl bara kända sånger/låtar. Man nynnade ju med på de flesta i alla fall, utan några som helst problem!




   




 









 














 





Av Hanna Boman - 29 december 2019 21:27

Nu så kommer jag lite lagom sent, eller vad man nu ska...eftersom inte de visste exakt tid då de skulle äta, så blev det som det blev med tiden för mig...


Men som väl var så fick jag mat när jag väl kom, och den här dagen så hade visst Edin bestämt vad de skulle äta fick jag veta. Så då blev det Cowboysoppa, vilket jag tyckte var riktigt gottigt...tror inte att jag har ätit det nån gång förut!

Sen så blev det kaffe & lite gotte med kola & knäck & pepparkakor & lussekatter.


TACK Martina & Morten & Edin & Jona för en trevlig stund hos er idag!


/Tjingeling








   



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards