Alla inlägg den 9 oktober 2020

Av Hanna Boman - 9 oktober 2020 23:42

Nu ikväll så har mamma & Henrik varit här hos mig, och då blev det en "vanlig fredagsmyskväll" med Tacos!


Ptjo, jag tror nog aldrig att mamma nån gång tidigare har ätit tacos...men nån gång ska ju bli den första!


Och jadå, hon tyckte det var gott...så nu kan det ju bli fler gånger kanske!




Nu blev det inte att vi åt med tortillabröd, utan det blev endast med tortillachips/nachochips med allt annat till då förstås!







Efter att vi hade ätit, så blev det ju förstås lite bild & filmvisning på lille Einar!










 













 

Av Hanna Boman - 9 oktober 2020 21:27

TEMADAG!

 

 

 

 


Ååh, idag är det ÄGGETS DAG och just ägg är nog bland det bästa jag vet!

Man kan göra så himla mycket med ägg, fast jag är nog en sån som bara kokar en massa ägg och sedan lägger in i kylen...för då har ma.n ju där till att snabbt göra sig en äggmacka!




#äggetsdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards