Alla inlägg den 22 oktober 2020

Av Hanna Boman - 22 oktober 2020 20:47

Ännu en vecka då man har varit till ViktVäktarna, inte alls många där på den tiden jag var där. Det borde ju för allt i världen vara lätträknat, men jag kommer inte ihåg...troligen 3-4 stycken som var med på veckans Workshop.




Detta pratades det om idag!



3 snabba fakta!


  1. Det du värdesätter mest i livet representerar det som betyder mest för dig
  2. När du identifierar ditt varför hänger det starkt ihop med det du värderar mest
  3. När det känns trögt och går motigt har vi stor hjälp av vårt varför och våra värderingar




Usch & fy! Vad visade den där "usla" vågen idag, då jag "skuttade" upp på den? Nää, egentligen så vill jag väl inte tala om det...men vad ska jag göra? Jag har ju alltid gjort det, så är väl bara att fortsätta!

För idag så visade den 72,2 kg som då resulterade i +0,5 kg.


Hanna, nu måste det verkligen bli bättring här på hög nivå!










 

Av Hanna Boman - 22 oktober 2020 13:33

Nu så gick det ju inte att reparerar min gamla TOSHIBA, då blev det ju till att köpa en nygammal dator igår!

Den här gången blev det en hp-dator, och den är jättebra tycker jag att ha och göra med!


Sen medan jag satt o väntade på att få hjälp med datorn, så fanns det en hylla med datormöss...och då köpte jag även det oxå. 

Jag har aldrig nånsin haft en datormus här hemma tidigare, utan då vara använt musplattan på laptopen.

Och det är faktiskt mycket enklare att ha en datormus vid sidan om istället, även om jag fortfarande kan göra som jag har varit van vid tidigare!







#datoraffären







   















 












 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards