Alla inlägg under juni 2021

Av Hanna Boman - 6 juni 2021 12:18

 








 



Ha en go & glá Nationaldag!








Av Hanna Boman - 3 juni 2021 20:23

 





Jodå, idag så tog jag mig iväg till ViktVäktarna och den "riktiga vågen". Hade väl tänkt att ta mig hemifrån och ut tidigare än vad jag gjorde, men jag kom ju iväg i alla fall utan några problem alls.

För nu de sista dagarna har man ju knappast kunnat klaga på vädret, det har ju varit ljuvligt!


Men från det ena till det andra nu då, så var ju vågen väldigt snäll emot mig...för den "riktiga" vågen visade ju 

71,4 kg som då resulterade i -1,1 kg.


Oups, det lilla roliga i detta är ju med att när jag var på väg hem då upptäckte jag att min nyckelknippa låg i byxfickan (med andra ord, så låg den ju där då jag skuttade upp på vågen med)!

För annars brukar man ju oftast plocka av sig samtliga "tunga" saker, så att inte vågen ska kunna visa något plus!




#inställt  #coronavirus #covid19


 

 

 

TACK för det vågen, att du  ville ge mig ett MINUS!


  













 






Av Hanna Boman - 2 juni 2021 22:21

Sent ska syndaren vakna, eller vad är det man brukar säga? 

Jomen visst har väl jag känt mig lite "emot" att ta det där vaccinet, men fråga mig inte varför bara!

Jag var inne och kollade av tider från bara ETT ställe, på Hälsohuset där jag är listad sedan ett par år tillbaka. Men där fanns det inte en tid att få, "nähä" var väl min tanke då!

Sen fick jag igår veta att man inte alls behöver boka där man är listad, utan det kan vara på vilken VÅRDCENTRAL som helst!


Och nu ikväll då jag än en gång skulle kolla, då valde jag att ta det på Wämö vårdcentral.


#regionblekinge  #wämövårdcentral

#vaccin  #covid19








 











 










 










Av Hanna Boman - 1 juni 2021 21:53

TEMADAG!

 

 


På dagen idag så är det då MJÖLKENS DAG, en dag av alla dessa TEMADAGAR!

Och nej då, jag är ju definitivt ingen stordrickare av just mjölk...skulle aldrig få för mig att dricka ett glas mjölk.

Men som barn, då drack man ju mjölk varje gång som man skulle äta mat (vad jag minns nu i alla fall).


Den enda gången som jag använder mjölk nu, är ju nästan bara när jag ska dricka kaffe. Javisst, om jag ska dricka

o´boy med förstås då blir det ju med mjölk.

 

 

 

#mjölkensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards