Alla inlägg den 8 december 2012

Av Hanna Boman - 8 december 2012 22:22

Yes, nu har vi gjort två Julkonserter efter varann ikväll. Riktigt roligt, med så fantastiskt bra orkester & komp & solister. Det var slutsålt på biljetter till båda kvallens konserter och en nästintill fullsatt kyrka.

Vi sjöng en hel del gospliga julsånger samtidigt som det även blev många tradiotinella sånger med förstås, för det måste det ju vara på en julkonsert...eller hur? I alla fall tycker jag det, hehe!

Bland de tradiotinella sångerna var det; Nu tändas tusen juleljus & O helga natt & Stilla Natt & Jul jul strålande jul!


Efter första konserten så fick vi lite tilltugg och det satt inte helt fel, potatisgratäng & köttbullar & sallad.

Sen blev det även kaffe & kärleksmums.

Mmm, riktigt gott var det!




Tyvärr så blir det inga bilder i detta inlägget eftersom jag mitt lilla dumma nöt glömde kameran hemma i all hast. Det skulle ju varit roligt att få lägga in lite bilder här också förstås, men det får bli imorgon istället för det är ju en konsert till då!


TACK alla som gjort dessa två konserter möjliga ikväll! 


 















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards