Alla inlägg den 27 december 2012

Av Hanna Boman - 27 december 2012 18:10

Jaha, då är julhelgen över och idag har jag varit ner till viktväktarna.
Och det gick ju alldeles lysande...för vad visade vågen idag då när jag ställde mig på den?
Jajo, men det väntar jag med till sist i detta inlägget som vanligt, hehe! :)
Denna dagen pratades det om nyåret och hur vi planerar runt det.
Mycket så kallade storhelger nu den här tiden ju!
Jul/Nyår/Trettonhelgen...pju!
Men då ska jag väl berätta vad vågen stannade på denna veckan, när jag steg upp på den.
59,4 kg...alltså -1,0 kg. Med andra ord så har jag klarat denna julhelgen med bravur.
Och inte nog med det, jag fick ett diplom som visar att jag ÄNTLIGEN gått ner hela 10 kg.
Alltså, jag tycker väl inte att det känns som det är sant...men det är ju visst det.
Så fantastiskt bra jobbat Hanna! :)


Psst, nu när jag får uppdatera min blogg med mobilen så blir det ingen bild på diplomet.
Datorn min fungerar tyvärr fortfarande inte, men bild kommer senare.


 

  




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards