Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Hanna Boman - 9 oktober 2014 22:11

Jajemen, var har jag varit idag om inte hos Viktväktarna? Jamen precis, för det är ju torsdag...och då tar ju jag mig dit i vanlig ordning.

Och idag så pratades det om "Vad använder du för redskap", för att gå ner i vikt? Det finns ju en hel del redskap om man säger så, t ex stegräknare & vågen & koll på portionen & checklista & att gå ner i vikt tillsammans med en vän & ViktVäktarnas matkasse & mer matinspiration (kolla i kokböcker) & din guide på restaurangen.

Sen finns det ju godis hos Viktväktarna som är ProPoints-märkta, som självklart också kan vara ett bra redskap...fast här är väl då jag den som nästintill aldrig har räknat eller så, men jag gillar ju deras olika sorters Barer och Chipspåsarna, är inte heller att förglömma. Finns mycket annat som finns i hyllan hos Stina som är gott, helt klart...enligt mig då!


Nähä, eller jahaja...vad sa vågen idag då när jag ställde mig på den? Alltså, tack kära våg vad du var snäll mot mig denna veckan. För den visade ju hela 60,5 kg som resulterade i -0,5 kg.

Så denna veckan känns det helt okej att skriva detta inlägget, jag brukar väl inte vara sådär putt då jag skriver dessa inläggen...utan det är väl de gångerna då jag har fått betala medlemsavgiften för att jag har varit "busig".

Men det har ju för sjutton bara varit tre gånger under min tid som GULDMEDLEM, så det är ju ingenting att hänga upp sig på egentligen.


Häromdagen eller i början på veckan här, så bara kände jag: "Att denna veckan kommer det bli ett plus på vågen, och det vill jag ju inte!"

Superbra jobbat denna veckan Hanna, snart så är du väl nere på din MÅLVIKT igen va...som då är 60 kg.








 

Av Hanna Boman - 9 oktober 2014 16:31

Jaa, nu var det väl ett tag sedan jag var på gymmet...eller hur? Men nu idag så tog jag mig dit och det kändes riktigt bra.

Hehe, när jag promenerade från bussen och dit så tänkte jag: "Jaha, nu lär jag väl inte bli så uppvärmd genom att bara gå dit..." För när jag tog mig dit så var det lite ruggigt vädet, men visst blev jag varm när jag kom fram och behövde väl kanske inte ställa mig på någon Crosstrainer eller Gåband...men det gjorde jag ju ändå, fast bara en liten stund innan jag tog mig an maskinerna och det gick finfint från första till sista maskinen.

Det är ju faktiskt hur roligt som helst att ta sig dit varje gång fortfarande, så jag kör väl ungefär två gånger i veckan...fast den här veckan blir det dessvärre bara en gång och den är nu gjord.










    





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards