Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Hanna Boman - 2 oktober 2014 22:30

Jomen visst, bara för att jag har varit på gymmet idag så är det ju ändå torsdag och då är det ju Viktväktarna som står på schemat också...eller hur? Jadå, åtminstone om man heter Hanna. 

Vad handlade denna veckans möte om då? Jo, det handlade väl om vad man har för dagar med maten och intag ocå så.

Jaa, en helt vanlig vecka kan man väl säga som de flesta veckorna. Inte så ovanligt helt enkelt, men det pratades väl även om vad man tar för mellanmål mellan huvudmålen då förstås som är frukost & lunch & middag.

Ååååh, jag har ju försökt kolla i den här Veckans Viktiga för att kunna få ihop något att skriva om...men har dessvärre inte fått ihop något sådär direkt, lite attans över det då!

Nähä, men vad talade den däringa vågen om då när jag ställde mig på den?

Himla våg, den här veckan då...jag som ville ha ett minus, fast jag får väl vara "lite" nöjd i alla fall. För den visade 61,0 kg och då resulterade det ju i +0,1 kg.

Åååh, det där var väl inget att gräma sig över? Kom igen istället till nästa vecka nu då Hanna, jag är nöjd denna veckan i alla fall! 






      

Av Hanna Boman - 2 oktober 2014 12:48

Ojojoj, nu undrar ju jag verkligen vem som har slagit mig i huvudet...med tanke på att

jag varit tillbaka på gymmet även idag.


Men jag tycker ju att det är roligare och roligare. Sen så går det bättre och bättre också, tjohoo!

Hmm, men den däringa Crosstrainern har jag väl inte blivit riktig vän men än...eller? Joo, idag så bad jag faktiskt om hjälp efter en stund för att få igång den, men man ska ju trampa ett bra tag innan den går att sätta igång och då börjar ju jag redan bli trött i benen. Oups, det är ju inte alls länge som man trampar innan man sätter igång den!

Så idag så testade jag på att gå på Gåbandet istället och det var väl betydligt mycket lättare egentligen, fast enligt instruktören som jag haffade lite lätt utanför tyckte att jag inte behövde värma upp så mycket, för jag är ganska så uppvärmd efter att ha gått cirka en kvart från bussen...alltså jag är ganska så blöt på ryggen redan då och har lite rosiga kinder, hehe!

Men samtidigt så vill jag ju göra något inne på gymmet som uppvärmning också, fast får väl se...nån gång så kommer jag nog att göra det, tada!

Annars gick maskinerna helt okej idag och nu hittar jag ju utan att irra omkring där som en "yr höna", kändes lite "småjobbigt" i lördags då jag var där första gången helt ensam.


Men nu så känns det som att jag är igång, det här kommer bli så himla bra...yes!    









 




 



  








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards