Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Hanna Boman - 11 oktober 2012 22:09

Ännu en dag ner till viktväktarna eftersom det är ju torsdag...hehe!

På kvällens möte pratades det om att gå ner 50% mer i vikt och hur gör man då? Jomen precis, man använder ju sin   CHECKLISTA och sina E-redskap man har på nätet via hemsidan då. Och min största vän där nu har ju blivit RECEPTSKAPAREN! Där skriver man in ett recept t ex och sedan räknar man ut ProPoints-värdet på maten eller vad det nu är man lägger in. Det kan ju även vara bakverk som bullar, kakor, och en massa annat. En riktigt rolig sysselsättning har det blivit för mig nu då när jag ÄNTLIGEN har lärt mig hur man ska gå till väga!

Självklart finns det ju en massa annat också som är bra. Man kan hitta en massa färdigskrivna recept och självklart är ju dessa recepten också ProPoints-beräknade!


Ojdå, jag höll ju på att glömma vad vågen talade om för mig idag...eller? Jaa, vill ni verkligen veta det? Eeeeh, javisst vill ni det!

Usch & fy, men det var visst ett ganska så stort plus denna veckan. Och varför detta nu då? Kan det vara så att jag inte är så jätteduktig på att använda min CHECKLISTA? Eeeh, jovisst är det väl så!

Vågen stannade denna dag på 62,3 kg och då +0,8 kg.

Alltså Hanna, kom igen nu...pepp-pepp!

Av Hanna Boman - 11 oktober 2012 11:19

Javisstja, jag fick ju en avi från posten i förra veckan att den här boken hade kommit ifrån www.bokus.com, nämligen: "Gör livet enklare med Viktväktarna". Boken har jag beställt hos viktväktarna här i stan och har ju väntat på den ett tag också därefter.

Så när avin kom så blev jag glad minsann!


   



Det verkar vara mycket bra i den, bland annat många goa recept!



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards