Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Hanna Boman - 15 oktober 2012 23:47

Ikväll har vi haft körövning och börjat öva julsånger nu då inför julkonserterna i december. Dessa sångerna vi övade ikväll var inga sånger som jag kände igen, men det funkade ju rättså bra ändå.

Först efter att vi hade haft våran gemensamma uppsjungning så delade vi på oss i våra stämmor som vanligt. Sen efter den timmen så samlades vi allihop igen och sjöng ihop oss med kompet också, och då gick det ju riktigt bra.

De gamla "rävarna" i kören har ju sjungit dessa sångerna många gånger, så för dem är det inga nya sånger precis...hehe!


Men det var roligt att sjunga igen som alltid, fast känns ju lite lagom tidigt att börja sjunga julsånger redan i mitten av oktober. Men ska man lära sig så måste man ju börja nu!



Av Hanna Boman - 15 oktober 2012 23:28

Idag har jag varit nere hos HÅRFIXARNA för att få naglarna tillfixade igen.  Det känns ju lite smått dumt att ha börjat göra sånt här just nu när jag i denna stund fortfarande är arbetslös och lever på A-kassa, menmen! Eftersom man "måste" ta sig tillbaka dit igen med jämna mellanrum och det kostar ju inte så värst lite pengar direkt.

Men jag är ju nöjd och tycker det är ganska så mysigt att bara få sitta ner och bli lite ompysslad!


 

Förebild


 

Efterbild


Ja, nu blev det bara lite tillfixande av naglarna och inte någon slags ny manikyr. Jag gillar den manikyren och tycker att den passar nog mig allra bäst, även om jag aldrig har gjort det här någon gång tidigare.



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards