Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Hanna Boman - 20 oktober 2012 23:56

Jag har verkligen hängt med och sett Körslaget varenda vecka, och så missar man finalen, lite typiskt! Men när klockan var typ sisådär tio i tio nu ikväll så skickade jag ett sms till en vän och frågade vilket lag som vann. Och då blev ju svaret; Team Putte!


GRATTIS Team Putte!



Av Hanna Boman - 20 oktober 2012 23:28

Ikväll har ett stort gäng galna Ligretto-spelare varit i kyrkan och är kvar där fortfarande. Medans jag nu då är hemma igen.

Vad började vi med att göra när vi anlände till kyrkan vid halv sju om inte att äta? HeHe, och då var det Tacos som serverades vilket var riktigt gott, enkelt att göra med när det är många som ska ha typ!

Sen var hela gänget igång med att spela...undantag för Julia och mig då som spelade Stress istället vid ett annat bord. Lite mer stillsammare om man så säger.

Tihi, jag "ångrar bittert" att jag lärde Julia spela detta spelet när vi var ute på Olsängsgården i augusti, för hon är ju snabbare än snabbast och så vinner hun ju med till råga på allt!

Men vi hade roligt och det är ju huvudsaken, jag tror jag vann två rundor av fem som vi hade bestämt att vi skulle spela!

Det är ju riktigt roligt att spela spel, så det får vi ju se till att göra fler gånger tycker ju jag!




 Min Tacos-tallrik 


  

   Stora Ligretto-gänget


 

Julia & jag höll oss till

Stress


Innan jag pös iväg till bussen så spelade Tina & jag en omgång Ligretto fast i väldigt långsamt tempo, så jag skulle få se lite hur det funkar. Fast jag skulle aldrig klara av att spela det med ett rasande tempo...skulle verkligen INTE hänga med alls!


Måste nog nästan tala om det med att alla som är kvar i kyrkan nu, kommer spela Ligtretto hela natten lång!


TACK alla för en trevlig kväll!













 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards