Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Hanna Boman - 28 oktober 2012 22:37

I förmiddags så hade vi gudstjänst som vanligt när det är söndag. Sånggruppen Surpraise sjöng en hel del sånger, tror nog att det var sex stycken som vi sjöng allt som allt.

Vi sjöng två sånger ihop med församlingen också. Det var ju ett tag sedan vi sjöng nu på en vanlig gudstjänst, men det gick väl bra ändå trots allt. Vi sjöng även nya sånger som vi inte ens har sjungit någon gång förut vilket var roligt!


Håkan Bergström predikade vilket han gjorde bra!


Dessvärre inga bilder idag, inte så lätt när man själv medverkar...hehe!


Av Hanna Boman - 28 oktober 2012 08:44

Ja just det, ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme inatt?
Denna dagen tycker ju nästan jag är årets bästa dag!
Man får sova en timme längre och just denna morgonen känner jag mig mer pigg än vanligt.
Häromdagen, i fredagsmorse närmare bestämt kände jag mig som ett vrak. Jag kunde knappt sova någonting den natten där.
Kändes som jag kollade på klockan hur många gånger som helst vilket jag även gjorde.
Men nu känner jag mig pigg i alla fall och det känns skönt!

/Kram & Godmorgon

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards